آخرین جزئیات آتش سوزی بازار آهن تهران | سرایت آتش به خودرو‌ها-راهبرد معاصر
عملیات برای مهار حریق در بازار آهن شادآباد ادامه دارد توضیحات معاون پزشکیان درباره انتصابات اخیر نهاد ریاست‌جمهوری هشدار پلیس درباره کلاهبرداری بزرگ در فضای مجازی + جزئیات مصدومیت ۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی شادآباد تهران صعود خاتون بم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا حضور دادستان تهران در محل آتش‌سوزی بازار آهن تهران سرمربی پرسپولیس در راه تهران | گاریدو با برنامه جدید می‌آید فرمانده جدید سپاه حفاظت هواپیمایی منصوب شد آخرین جزئیات آتش سوزی بازار آهن تهران | سرایت آتش به خودرو‌ها درخواست پلیس از مردم: این مرد را شناسایی کنید + عکس حواشی پوستر دردسرساز | احضار مالک تراکتور و مدیرعامل فولاد به کمیته اخلاق ۵ شهید و ۲۳ زخمی در حملات جدید رژیم صهیونیستی به لبنان توضیحات سخنگوی سازمان هواپیمایی در خصوص وضعیت پرواز‌ها در مهرآباد کارگر فصلی پس از خودسوزی در بیمارستان جان باخت | همکار متوفی: در روز حادثه از سوی مسئول واحد برای ده روز از کار تعلیق شده بود چه کسی دستور قتل مهرجویی و همسرش را داد؟ | وکیل اولیای دم: پای نفر پنجمی در میان است!

آخرین جزئیات آتش سوزی بازار آهن تهران | سرایت آتش به خودرو‌ها

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در تشریح آخرین جزئیات از حادثه حریق بازارآهن شادآباد، گفت: بخش زیادی از ضلع‌های آتش تحت کنترل آتش نشانان است، اما حریق کاملا خاموش نشده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۸ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 12
کد خبر: ۲۵۹۹۶۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید جلال ملکی در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۱۴:۰۷ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در بازار آهن شادآباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. ۱۱ ایستگاه به همراه خودرو‌های تجهیزات تنفسی، بالابر و ... سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان در محل حادثه مشاهده کردند که یک بازارچه این بازار که مشخص نیست دقیقا چند مغازه دارد، دچار حریق گسترده شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: متاسفانه در این مغازه‌ها وسایل بسیار خطرناکی مانند هزاران افشانه، لوله، اسپری و چسب‌ها نگهداری می‌شده که همگی در حال ترکیدن و انفجار هستند.

ملکی گفت: علاوه بر تعدادی از مغازه‌ها که اکثرا دو طبقه هستند و شعله ورند، تعدادی انباری نیز در این بازارچه وجود دارد که با وسایلی مانند سقف‌های شیروانی ساخته شده اند که باعث شعله وری بیشتر نیز شده اند.

وی افزود: حدود ۱۰ خودرو نیز در محل وجود دارد که آنها نیز شعله ور هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: بخش زیادی از اضلاع آتش تحت کنترل آتش نشانان است، اما حریق کاملا خاموش نشده است.

ملکی گفت که هنوز از تعداد مصدومان و تلفات این حادثه اطلاعی در دست نیست.

محمد اسماعیل توکلی نیز پیش از این از اعزام پنج آمبولانس، سه دستگاه موتورلانس و دو اتوبوس آمبولانس به محل حادثه خبر داده بود./ ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده